Smyy BurcuYlmazzz gebeliğin başında öğrenmiştim, 32.haftamdayım öğrendiğimden beri ilaç kullanıyorum ve ilaçtan sonra normale döndü, ilaç kullandıktan sonra bi sıkıntı kalmıyor
Sibel2344 BurcuYlmazzz ilk kontrole gidince genel tarama yapildi o zaman öğrendim ilac ile dengeleniyor duzenli kullanım su ana kadar bir sorun yasamadm
BurcuYlmazzz Smyy kactı ogrendiginizde benim suan 15 civari ama hemen ilaca basladim suan 6. Haftamdayim icimde biraz korku var tabi
Smyy BurcuYlmazzz 4 küsürlerdeydi , sizinki biraz yüksekmiş ama korkmanıza gerek yok, ilaçla düzene girer değeriniz, yeterki ilacınızı düzenli kullanın, peki kaç mg kullanıyorsunuz ilacı?
Avcihavva BurcuYlmazzz 15 mi çok fazla çıkmış neden o kadar yükseldi acaba bende kullanıyorum tiroit ilaci 75 mg doktorunuza söyleseydiniz belki tiroit nodülü olabilir usg ile anlaşılıyor olup olmadığı benim nodül vardı ilaçlar la eridi bende şuan 16+1 haftalığhaftalığm öncesinde de kullaniyordum
Gizalp Smyy merhaba benimde 4 çıktı detaylı kan tahlili istedi hamilelikte bir sorun yarattı mı bebekte sizde
BurcuYlmazzz Avcihavva hamilelikten oncede vardi ultrasonda bakildi hasimato teshisi konuldu hamilelikte dahada artti sanirsam