38+0′ım. Yaklaşık 4-5 gündür benim de ellerim ve ayaklarım sürekli şişiyor. Gece yattığımda epey geçmiş oluyor ama gün içerisinde özellikle sağ ayağım davul gibi oluyor. Bu süreçte artık ayağıma evdeki ayakkabılarım olmaz oldu. Yarın doktor kontrolüm var, inşallah kötü bir şey yoktur. Endişe etmeye başladım ☹