Bende 37ye girmek üzereyim hazırladım ama hala koyacağım şeyler olur diye valizim açık 😁
Bebek için koyduklarım;
3 tane 5li hastane çıkışı
3 zıbın 3 alt 3 çorap 3 ağız mendili
1tane isimli tulum, şapka(foto çekilirsek diye)
1paket yenidoğan bez, pamuk, alt açma örtüsü, 1ince battaniye 2 Müslin
Kendim için;
2 önden düğmeli Pijama takımı
2tane gecelik (lohusa takımı tercih etmedim)
Depend,iç çamaşırı, çorap, göğüs Pedi, göğüs kremi, gümüş kapak, emzirme sütyeni, havlu, çarşaf, yastık kılıfı
Bardak, çatal ve atıştırmalık şeyler alıp koyucam
Birde kapı süsünü koydum, sanırım bu kadar😁