Gamzelim12 Kızlar benm gittigim doktor kendi klinigini actıgı için giresun egitim araştırma hastanesşnden gitti şimdi kararsızım hamgı doktora gitsem hangısı daha iyi şebnem hanıma bi kere gitmiştim memnun kalmadım önerecegimiz doktor varmı? 36 haftalıgım
Gamzelim12 happylife devlettekı doktorllara bakıyorum cnm arada ona da gıttıgım oldu ama devmlı gıdıp dogumu orda yapamm maddiattan