Seymassrioglu 4455 evet yaptırdık ama sonuç ne olursa olsun her ihtimale karşı vuruyorlar bende negatif olduğu halde vurulmustu
Nurbalam Oyakpln benim düşük riskim olduğu için 7. Haftam da yapıldı 28. Haftam da bir daha yapılması gerekiyor mu ?
Sukran- Bizim ilk bebek doktorumuz yapmadi doğumda yapacağım dedi bu igne devlet hastanesinde yapılıyormuş ilk bebekte sıkıntı olmuyor diye biliyorum onemli olan doğumda hemen iğne yapilmasi bir sonraki gebelik için
Mustafaahmet Sukran- Evet ilk hamilelikte vurmuyorlar banada vurulmadim ama 2 ci hamileligime bir sıkıntı olmasın diye doğumdan hemen sonra vuruyorlar
Mustafaahmet Sukran- Eğer ki bebeğin babanın kanını almazda kan gurubu sana uyarsa o zaman oo igneyide vurmazlar doğumdan sonra bana doktorum öyle demişti ama bnm 1 bebeğim babasından aldı kan gurubunu ondan bana iğneyi vurdular
Dilan2912 4455 indirekt coombs testi yapılıyor canım bende yaptım sonuç negatif çıktı ama yine de iğne yaptılar
Ogretmenanne35 Dilan2912 ne karara yaptırdınız 2 hafta sonra ben de özelde yaptıracağım çok pahalı bir test mi ?
Annelik-yolunda12 4455 öyle bir test yok annenin kan gurubu negatif baba pozitifse uyuşmazlık var demek bu durumda 28. Haftada iğne oluyorsun
nisafrkn 4455 Hamileliğimi ilk öğrendiğim zamanlar doktorum idrar kan tahlili almıştı orda çıkmıştı kan uyuşmazlığı olduğu şuan 33 haftalık olucaz 2 kere vuruldum o iğneden🤐
Mustafaahmet nisafrkn Allah yardımcımız olsun bir yandan iyide değil kan uyuşmazlığı Allah’ım sağ salim kucağımıza Alalım yavrularımızı
nisafrkn Mustafaahmet Korkma canım evet diğer hamilelere nazaran bizimki riskli geçiyor özellikle ikinci gebelik (riskli)derken stresli ama çok şükür bu haftaya kadar gelebildim ❣️Rabbim yardımcınız olsun
Namur Evet 28. Haftada indirekt combs yaptrdim negatif cikti ilk gebeligim düşük olduugu icin onda rhogam vurulmustum ama ikinci ve ucuncude igneyi yapmadi doktorum test sonucu negatif diye