İlk kızım 41 haftalıkken doğdu hamileliğim korkusuz geçti ama şuan 39 haftalık 2. Bebeğime hamileyim hem doğum korkusu var hem diğer kızım arkamda hem sanki bebeğimi sağsalim kucağıma alamayacakmışım gibi birde etrafın ne zaman doğuracaksın baskısı kendimi ruhsal olarak bitik hissediyorum sadece ben mi böyleyim ya da benim gibi anneler var mı? Birbirimize destek olalım. ❤️