26+4 oldum 3 4 gün önce hareketlerini çok net hissettim dışardan gördüm baya hareketliydi ama 2 gündür tık yok tatlı yiyiyorum uzanıyorum konuşuyorum vuruyorum yok 0 hareket çok korkuyorum arkadaşlar ya piskolojim ağır yaralı şuan akıl verin. Sizde durumlar nasıl?