Kizlar merhaba 32 haftalik hamileyim karnimda kalp atisi gibi bi yukari bi asagi cikiyor bebegin kalp atisinda mk sikinti var tekme degil hickirik hic degil bildiginiz karnim yukari cikip asagi iniyor hizli nefes alip veirr gibi benim bazen nabzim 118 lere çıkıyor ama doktor benim nabzimin cocugu etkilemicegini dogum esnasina kadar krdiyolijeye gözükmem gerektigini bana sorun yaratabilcegini soylemisti sizde bebegim iyimidir 4 gun once gittim hastaneye herseyi iyidi ama suan buna çok takildim