Maeulle benim çok fena olmustu 12.güne kadar sadece belirti akıntı oldu 12.günün gecesi biri göğsüme sıcak su dökmüş gibi sızladı el degmiyodu zaten ertesi gün testim pozitif çıkınca kan verdim oda 40 cıktı demekki beta kana geçerken biseyler oldu dedim. çok yeniydi cunku