elifeser benimde ilk gebeliğimde 10. Haftada kalbi durmuştu bir adet döngüsünden sonra tekrar çift çizgiyi gördüm bende çok korktum sevinemediö bile endeişelenmekten seni çok iyi anlıyorum, şimdi 16. Haftadayız ilk başlarda kanamam falan da olmuştu ama sağlıklı gidiyoruz çok şükür, inşallah sizde sağlıklı bir şekilde tamamlarsınız bu süreci canım kendini strese sokma lütfen 🧸🤲🏻