Biranneadayiiii Rabismomm4 vallahi burda belki sorduğum 5.ci kişisiniz sizde erkek dediniz ben zaten kendim erkek hissediyorum şuan baya ikna oldum erkek olduğuna 🤣🤣🤣🤣 2 hafta sonra kontrolüm var bakalım cinsiyeti belli olucak mi😁
Biranneadayiiii Rabismomm4 sanırım öyle yaa sağlıklı olsun tabiki önemli olan o🤲🏻 benimki sadece merak 🥰