Bende ayni doktorda 2. sezeryan olucam insallah acayip merak ediyorum ilkindeki gibi kalkmaya dogrulmaya korkmam herhalde agrim sizim olmadiktan sonra kolay olur insallah yasadigimiz bisey sonucta diye kendimi rahatlatmaya calisiyorum ama ilk sezeryanda simdiki kilomda dogum yapmistim 🙊 bunda cok kilo alicam gibi bi tek o ürkütüyo kilo demek hantallasmak demek toparlanması daha zor olmaz insallah 🤲🏻