Bsraa kızlar doktor renkli ultrason sonucu bebeğin böbreğin birinde büyüme var dedi ama çok açıklayici konuşmadi aciklamayincada cok sinirlendim. Bu kötü bi durummu gecer mi basina gelen varmi morelim cok bozuk 😑
cito83 Bsraa merak etme arkadaşımada dediker kıza zehir ettiker hamileliği doğduktan sonrada bir iki kontrol oldu ve normale döndü hiçbileyi yok oda erkek bebek
SunaHakanKaraman Hayır sakin ol. Cok normal. Benim bebeğimde de var. Doktor rahat ol sıkıntı yapılacak bir durum yok dedi. Birde her bebekta var, heleki erkek bebeklerde daha fazla görünüyor. düzelir merak etme
Bsraa SunaHakanKaraman insallah icimi rahatlattiniz insallah gecer benimde hersey guzl gidiyoken bir anda bunu duymak cok uzdu korkuttu beni kotu bi durummu diye 😑
Bsraa cito83 insallah ya benimde gecici bi durumdur hersey guzl gdyoken boyle birsey duyunca cok korktum😑
Blackrose Bna da söylediler cnm da yüzde 70 şi hamileyken Yok olup gidiyormuş kimi ilk idrarla kimisi sünnetle korkulacak bişey Yok ılımlı büyüme dedi
Bsraa Blackrose ay inşallah benimxe öyle geçici bi durumdur ilk gebeligim bir an oyle bise duyunca cok fazla korktum kotu biseymi diye 😑
zelihayuksek benim kuzenime de oyle demişlerdi hamileyken ama doğdu çok şükür sağlıklı canim hic korkma
Bsraa zelihayuksek herkes ayni şeyi söyluyor cok sukur icim biraz da olsa rahatladi ya anne karninda yada dogduktan sonra gecici birseymis umarim benimkide oyle basit bi durumdur🙏