Arkadaslar merhaba. Doktorum alt muanemi yapti aciklik varmi yokmu diye aciklik yok dedi. Ondan sonra ise hafif adet olur gibi sabahlari agrim oluyor herhangi lekelenme su felan gelmesi yok. Suan 36+4 deyim. Surekli tuvalete cikiyorum. Sizde durumlar nedir. Bebegimde kanala girmis zaten surekli baski uyguluyor.