Merhaba guzel anneler ve anne adaylari 🙋♀️
23 Nisana planlanan dogumum kontrolde 3 dk da bir sanci çıkmasıyla 20 Nisan da gerçekleşti. Minnaklarim son haftalarda kilo alamadılar kizim 2260 oglum tam 2 kilo dogdu. Beni odaya goturduklerinde pesimden bebekleri de getirdiler ama 4 saat sonraki kontrollerde oglumu kuveze aldilar şekeri düşük çıktığı için. Hala kuvezde yawrum dualarinizda yer verin bize de. Kızım cok şükür yanimda sadece emmiyor sütüm gec geldigi icin mama veriyoduk simdi ona alıştı beni emmiyor sağıp veriyorum mama destegi veriyorum gunde 2 3 kez.
Cok şükür tehlikeli haftalari atlattik 36 37 ui görmek her ikiz gebe gibi hayalimdi. Insallah oglum da saglikla çıkar hastaneden.
Tüm gebelere sağlıklı hayirli doğumlar dilerim.