ilkimgamze Cuma güne randevu alabildim anca internetten baya araştırdım kesin boş gebelik tanısı koyulmadan önce beta idg artışını kontrol etmeleri ve ayrıntılı ultrasonla göndermesi öyle kürtaj kararı alması gerekiyormus bende ikisini de istemedi direkt kürtaj dedi. O yüzden ben kendim pazartesi çarşamba beta hcg baktiricam aile hekimliğinde bakalım artış gösteriyorsa sorun yok lütfen benim için dua edin şu mübarek gunlerim yüzü suyu hürmetine 🤲🤲🤲