Merhaba kızlar 35+2 olucaz bugün dün çok ayakta kalmıştım temizlik vs bugün sabahtan beri bebekte bir toplanma ve ardına ılık kasık ağrısı oluyordu sık olmasa da eskiye nazaran sıktı biraz önce aniden bir bel ağrısı geldi ama öyle böyle değil belimden başlıyor karnıma hatta göğüs kafesimin altına kadar ilerliyor ağrı dakika tuttum beş dk bir üç dakikaya bir karnimdan tuhaf sesler de gelmeye başladı nasıl anlatayım aç olmamama rağmen guruldama gibi acaba yediğim birşey mi dokundu yoksa doğumla mı alakalı anlamadım şimdi biraz rahatladım ağrı falan gelmiyor ama korktum aslında ikinci hamileligim lakin ilk hamileliğim de hiç doğum ağrısı ne bilmedim acil sezeryan oldum o yüzden sancı nasıl bilmiyorum teşekkür ederim şimdiden