B_isik girip hemen çıkıyorsa, bıçak batması gibi bi hisse ara ara bana da oluyor doğum sancısı değildir. Doğum sancısı demeniz için 10 dakkada bir düzenli gelen ve geldiğinde saniyelik değil de biraz daha uzun süren mesela 30 sn.ağrı olması gerekir. Ağrı geldiğinde yattınız ve geçtiyse doğum sancısı değildir yattığınız halde 10 dk da bir ağrı gelmeye devam ediyorsa doğum sancıdır.
bende 38.haftamdayım en ufacık şeyde doğuruyor muyum diye panik oluyorum ama aslında mantık basit 😊