Ervan Mercimegimbenim valla kasıklarım geriliyor ve belim ağrıyor. Bu haftadan önce yoktu böyle başladı valla. Benim canim erik isdiyor şuan tam zamani deqil. Bulduk yedim. Pahalı ama. Ram zamanı gelsin bol bol alırım inslh. Tuzlayıp yiyom az tuzluyom zararlı diye. Bulantılar açken oluyor sadece yemek yigince iyiyim. 😍
Merve2697 Mercimegimbenim 10+2 yiz bulantı ve halsizlikle geçiyor. Ama çok günlük hayatımı etkilemesine izin vermiyorum tadını çıkarmaya çalışıyorum☺️ Geçici bi dönem. Sabırsızlıklar cinsiyet ve ilk hareketlerini göreceğim haftaları iple çekiyorum☺️
Ervan Mercimegimbenim ilk gebeligim 2 aylıkken kalbi atmiyordu. Kürtaj oldum çok kötüydü uyutmadilar canım çok yandı. 2 adet sonrası gebe kaldim. 4 ay sonra kaldım. Ben. Regliler çok duzensizdi. Bol dua zikir ile kaldım. Şuan 10 haftalik şükür Rabbime. 7 haftalikken Kalp atışı duydum süperdi ya aynı şeyleri yasicam diye korkuyordum. Şükür busefer duydum. Ve 7 haftadan beri gitmedim doktora 10 haftayim ransavu aldım bkalim. Sen anlatsana CaNm 2li tarama testi ama ne zaman olcan
Mercimegimbenim Ervan sağlıkla kucağına al inşallah, benim de her yerim ağrıyor bugüne şükür yinede, bulantım falan yok Allah a şükür. Benim de canım çok erik çekiyor ama guzel erik değil diye almadım çıkınca bol bol yerim artık.
Mercimegimbenim Merve2697 sağlıkla kucağına Al inşallah ben de çok halsizim ama bulantım yok Allah a şükür bende o günleri iple çekiyorum.
Mercimegimbenim Ervan Mayısin ilk haftası gideceğim inşallah doktor gel dedi. ☺️ İnşallah tertemiz çıkar sonuçlarımiz.
Zeynep_18 Ervan yok çekmedi benim oğlan ekşi şeyleri pek sevmiyor😂 başka birisi görür canı çeker diye söyledim tuzladım falan demişsin ya bide😌
Mercimegimbenim Ummuhancendik enerjim 0 mide bulantım yok, burun tikanikligi ve halsizlik mafetti beni. 😁 Şükür yinede inşallah geçer gider tez zamanda
Merve2697 Mercimegimbenim bende henüz aşerme olmadı. Çıkınca bol bol yersiniz☺️ Benimde göğüslerim aşırı hassas çok ağrıyor
Mercimegimbenim Merve2697 göğüsler de hassasiyet bacaklar da ağri halsizlik uyku hali bunlar ben de Gani Gani ☺️
Minikanneee Tam 10 haftalığız şuan ara ara kasıklarıma ağrı giriyor bazen geçiyo sağ kasıkta batmaları daha çok hissediyorum sabahları göğüslerimin sızlamasıyla kalkıyorum bi iş yapınca aşırı yoruluyorum belime ağrı giriyo sağ kalçama vuruyor ağrısı ve hep uyumak istiyorum bide canım öyle ekşi veya tatlı cekmiyo ikisinden de yiyorum 😄 en son doktora 8. Haftada gitmiştim doktorum 12.haftada çağırdı bidaha ki randevu ya ikili test için benim bu şekilde geçiyor 😊
Mercimegimbenim Minikanneee aynen canım ben de mayısın ilk haftası ikili teste gideceğim benim de 10+0, bulantısız, halsizlik uyku hali, yorgunluk bacaklarda ağrı, uyuşukluk hepsi mevcut ne ararsan. Cinsiyet tahminin var mı ☺️
Merve2697 Mercimegimbenim nerden böyle bi tahminde bulundunuz bilmiyorum ama çevremdeki herkes erkek olcak diyor nedense ☺️