Hzlhlm17 Gebelik Şekerim yok,benim ve bebeğimin böbreklerinde de sıkıntı yok çok şükür ama suyum üst sınırı fazlasıyla geçmiş.bu durumda olan var mı doktoru bi sebep söyleyen?benim doktorum başka sebebi yok dedi 🤷🏻♀️