Hellolo burada okumuştum ultrasona göre bebek kilosu oynayabiliyor diye ve ben yurt dışında yaşıyorum 32 haftadayım en son 23 haftada ultrasona gittim ve ondan sonra hiç gitmedim burda gerek görmüyolar yani kilosunu bilmiyorum bebeğimin ve son ana kadarda kimse sezaryen demiyor yani normal başlanıyor normal olmazsa sezaryene dönüyor burada bu tarz postlarla çok karşılaşıyorum doktorlar ne meraklı hemen kesmeye anlamış değilim lütfen yanlış anlamayın tabikide kimse bebeğin ve sizin hayatınızı riske atsın demiyorum sadece daha 20 haftalarda sen doğuramazsın sezaryen yapalım diyen doktor bile okudum herkezin hakkında hayırlısı olsun Allah bir avazda kurtarsın inşallah 💚🙏🏻