Kizlar merhaba bi onceki bebegimden kalma ignelerim vardi tarihi gecmemis onlari kullaniyodum bu gun ilk defa bu sene alinmis bi kutuya gecis yaptim ignelerin formlari daha ince eskiler daha kalin dogru igne dimi bunlar eskisinde ince olunca govdesi aklima suphe dustu acaba baska turudemi var dedim kutusu vs hersey ayni ama