Zehradmr Hanımlar durumlar nasıl ben hiç iyi değilim 😂rahat değilim agrım var yürüyemiyorum nerdeyse sürekli alta bir agrı oluyor zaman hiç geçmiyor gibi bana göre aynı haftada olanlar sizde aynımısınız nezmaan gelecek bu çocuk 😂😂
Fatmaada2015 Zehradmr yarın tam 37 oluyoruz bizim 3.sezeryan planlı olduğu için 7 mayıs inş ama 30 haftadan beri kanalda we erken doğum riski war kasıklarımda ağrım çok oluyor 10 gündür hiç uyuyamıyorum döneniyorum oturup kalkamıyorum çok kötüyüm 10 gün daha geçermi bilmiyorum
dugmeninannesiii Zehradmr 36+1 deyiz. İki gündür yatarken çok zorlanıyorum sağa sola dönmek artık çok ağrılı. Oturup kalkarken zorlanıyorum. Doktorum kafası baya aşağıda dedi yürürlen falan artık çok zorlar dedi 😏
Buketkucuk Zehradmr 37+6 haftalığız bacak ağrılarım, çatı ağrım arttı artık iyice ağırlaştığımı hissediyorum🤭
Oykuaygun Zehradmr Bi gece sıkıntı yaşıyorum dönerken onun dışında bir sorun yok çok şükür 😁 Bebişin kilosu kaç acaba 🙈
Zehradmr Benimde Fatmaada2015 benimde ikinci gebelik çok yorulduğum için böyleyim galiba oturamıyorum galiba tükenmiş gibi hissediyorum ilki normal olduğu için Buda normal bekleniyor nolur 38 de filan gelsin diye dua etmeye başladım artık 40 ları 41 beklersem ruhuma el Fatiha derim herhalde 😂😂
Kuzey61 Fatmaada2015 ayni durumdayız 32. Haftadan beri kanalda riskliyiz haftamızda aynı benim 10 mayıstı 2. Sezaryenim olacak 3 Mayıs’a aldı doktorum zar zor tutıyoruz Allah yardımcımız olsun 🙏
Zehradmr dugmeninannesiii dugmeninannesiii otururken fazla agrı olmuyor ama kalktığım an asagıya doğru agrı vuruyor penguen gibi yavaş yavaş yürüyorum sordum kafa asagıda olduğu için baskı yapıyor ona yapabileceğim birşey yok diyor Allah yardımcımız olsun çok zor
Fatmaada2015 Zehradmr hayırlısı olsun bende dayanamıyorum belimde bide fıtık war inan patlıyorum ikide çocuk war yemesi içmesi çamaşırı bulaşığı bitmiyor ama sağlık olsun son 10 gün. Hani dahanamıyorummm diye çıkarmışlar ya artık o haldeyim ewde eşime bağırıyorum dayanamıyoruuummm diye o da kafayı yedin diyor 😂🤣🤲çok şükür yine
dugmeninannesiii Zehradmr amin canım hepimizin 🙏🏻 Benim az kaldı hayırlısıyla 38+2 de sezaryen olacağım kısmetse ❤️😍
Zehradmr Fatmaada2015 Fatmaada2015 aynı ben aglıcam artık diyorum bazen ilk cocukta yatıyordum aksama kadar ama ikinci olunca oturamıyorumki eşimde Dayan dayan az kaldı deyip duruyor 😂
Zehradmr Oykuaygun valla bilmiyorum en son geçen hafta gittim 3 olmuş dedi sonra makina bozuk dedi ama 2 buçuğu geçmiş gözüküyor dedi anlamadım
Dnz8806 Çarşamba günü tam 37 olacak şimdiden çok ağırlaştım çok zorlanmaya başladım tonlarca ağırlık var üstümde sanki ve sıfır enerji..Son zaman zormuş
Zehradmr Çok zormuş gerçekten ayaklarını bir dayıyor zaten yukarı tamam oturmak ne mümkün ayı yogi gibi bir o tarafa yuvarlanıyorum bir bu tarafa😂 Dnz8806
Dnz8806 Zehradmr Evet ya dimdik oturmak zorundayım asla müsade etmiyor, tek çözüm yatmak.İkimiz de çok sıkştık zordayız😊
Gglhtrk Suzii-90 36+1 deyim hareketleri azaldı gibi geliyor endişelenmeye başladım ama galiba normal azalması
Duyguharun Ben de 37+5 im şu an karnım genelde dikdörtgen gibi oluyor içerde nasıl bir pozisyonda duruyor bizimki çok merak ediyorum. sizlerin göbekleri nasıl benimki bana biraz garip geliyor 😅