iikiizler İkizlerıme yarın 35 haftalık olucaz be orada dogum yapıcam. Sezaryen olacaktır buyuk ıhtımalle. Orada dogum yapıp amelıyat dikişinden ve doktorundan memnun kalan var mı? Hangı doktoru önerırsınız ?