Ozlmcgrci Bu haftada olupta kalca agrisi olan var mi ozellikle üzerine yattiginizda uyusma tarzinda agri oluyor mu bu arada 3.gebeligim
gamze1126 Ozlmcgrci benim ilk gebeligim 10. haftadayim ama dediginiz gibi 5-6. haftalarda üst bacagim cok ağrıdı üzerine yatinca. kramp girdi filan. gecti sonra