Meltemiviyo Merhaba ben 17 haftalık hamileyim. Hamileliğimin başından bu yana (göbeğimin çıktığından bu yana) bir büyüyüp küçülen göbeğim var evet muhtemelen gaz şişkinliği ama bazen haftama göre şişmesi gerektiği gibi olurken bugün hiç kalmadı benim gibi durum yaşayan var mı ? Bu durum beni çok geriyor dümdüz olması düşündürüyor 😔
depsizoo Meltemiviyo herkesde göbek olcak dşye bi kaide yok gerilmene gerek yok benim 20. Haftadan sonra göbeğim çıktı
irmsm Meltemiviyo canım daha karnının çıkması için erken bile 20 den 24 ten sonra büyüyor bir anda büyüyor kişiden kişiye değişir , bazen büyük gelmesi yediklerinden yada gaz birikmesinden kaynaklıdır fazla takılma
Zuhallahlt Meltemiviyo ben de 17 haftalığım canim ben de surekli sis bi gobek var bazen cok sis bazen normal oluyor sabah tuvalete çıktıktan sonra belli olur net olarak . 😄 arada bir bende cok sis oluyorum bi kac gun once aksam bayağı sisti esim yatarken karnimi sevdi göbeğinde cikti dedi sabah bi uyandik aksam ki gobekten eser yok hafif bi siskinlik esim dediki bana bakarak cocuk nerde naptin 😂 gobek gitmiş diye 🤣 arada bi sisiyor
BaharEsra Özellikle sabahları düz, akşamları kocaman göbeğim oluyordu benimde, 22-23.haftada daha belirgin çıktı şimdi her gün biraz daha şişiyor 😄
Meltemiviyo BaharEsra yapısal olarak geniş bir göbeğim var sanırım biraz da o yüzden belli olmuyor aman insan heyecan yapıyor bir an önce hissetmek istiyor sanırım biraz da telaşım bu yüzden 🥰
VMS haftada hic karnim yoktu hic olmadigim kadar da zayiftim ozel bir hamilelik falan geciriyor gibi hissesdiyordum😂 ama sonrasinda aksam yatip sabah kalkinca degisiyosun
Meltemiviyo Zuhallahlt bende bu durumu yaşıyorum işleneyim temizlik yapayım aha içeri kaçtı kızım işi görünce diye konuşuyoruz 😂 ama çıkınca da pek huzurlu hissediyoruz 🤗
Baloncuk41 Göbek degil benim midem sisiyo hele biraz fazla kaçırırsam tuvalete gidince karnim kasiliyo sanki biri tekme atiyo öyle böyle değil daha 21 haftaligiz ilerde napcaz 🤷🏻♀️
Meltemiviyo Baloncuk41 sanırım sindirim yavaşlıyor , o sancı bende de çok oluyor şiş değil göbeğim ama sağ alt tarafta inanılmaz bir kasılma yaşıyorum büyümeye çalıştığı için sanırım 😔
Symazturk Meltemiviyo e ne güzel işte 5. Ayım bitti sabahları düz akşamları şişmiş oluyor benim göbeğim iç karnınız geniştir Dr kontrollerinde bir sorun yoksa hiç takılmayın bence 🌸
Meltemiviyo Symazturk çok şükür sağlıklı zaten doktoruma diyorum imkanım olsa elimde ultrason ile gezeceğim bu evhamlı halimden dolayı 😂
Zelsonr Meltemiviyo Yaa inanır mısın dünden beri aynı şeyi bende düşünüyorum bugün 17+0 haftalığım. Bir şişiyor bir sönüyor korkuyorum acaba bişi mi oldu diye sonra diyorum ki Allah’a emanet nasip kısmet. İçimi ferah tutmaya çalışıyorum. Ve normal olduğunu duyunca rahatlıyorum 👍