SofiB EceveDenizinAnnesi ☺️ Sağlıkla gelsin inş 🙏 2.ler daha heyacanlı oluyomuş sanki yani benim öyle bildiğimizden sanırım o duyguyu.
EceveDenizinAnnesi SofiB bu sefer daha farkında olarak yaşadım tüm süreci. Kavuşacak olmanın heyecanı var içimde. 🌸
SofiB buseazizoglu benim de suni ile olacak korkulacak bişey değil suni sancı kendinize güvenin sağlıkla gelir inş 💕
Raziyee Cemrenuraydin ya bende aynı 40 +2 olduk bugün yürümediğim yol yemedigim hurma yapmadığım hareket kalmadı 🤷🏻♀️😣
Raziyee buseazizoglu hadi hayırlısı olsun yarın bizimde doktor kontrolü var bakalım doktor ne diyecek 40+2 olduk beyefendiler in yeri rahat galiba 😣🤷🏻♀️
Esinnnnnnnnnnn SofiB benimde 11.30 doğumum olacak. Heyecan korku ne ararsanız var. Rabbim hepimizin yar ve yardımcısı olsun 🤲
berraninannesi SofiB 40+3 olduk ama gelen giden yok malesef 🥲 yarın da bizim yatışımız olacak suni sancı verilecek ☺️