AyferMehmet07
39+2 yim bende, covid olmadım ama bildiğim gördüğüm kadarıyla bebeğe zararı yok. Ama doğumdan sonra bebekten biraz uzakta kalmanız gerekebiliyor. Arkadaşlarımda öyle olmuştu ama sizde süreç nasıl devam eder bilmiyorum. Ama umarım değilsinizdir 🙏🏻 Ve 40+6 ya kadar neden beklediniz? Açılma, sancı vs yoksa? Ben bu cuma 40 olacağım ve duruma göre gün isteyip doğuma girmek istiyorum beklemeye gerek yok 💆🏻♀️