Smy238 bende sizin gibiyim tayin durumu olabilir oda yapmıycam,kıyafetler bitti ama kendime daha hiç başlamadım ,biberon göğüs pompası vs de almadım .Bende özel hastaneye gidiyorum ama Doğumu nerde yapıcam henüz karar vermedim ama öyle düşünmeyin kesip biçmek gibi bir şey söz konusu olmaz .Bu çok doğal bir süreç ve ilk Doğumu olucak biz değiliz ,sağlıkla kavuşalım da Doğumu hiç düşünmüyorum ben