Cagsel Merhbalar herkese burun aspiratörü gerekli mi ? gerekliyse hangi marka öneriyorsunuz ? yardımcı olur musunuz
cryingbaby Cagsel ben aldim her halukarda lazim olacak, bide ben e bebekte calistim uzun zaman, ordaki musterilerin hepsi otribebe kullaniyodu oyuzden otribebe aldim 🤷🏼♀️
Geceyegunes Cagsel oğlum 3 yaşında hala her banyodan sonra kullanıyoruz alerjik yapısı var çabuk tıkanıyor elim kolum resmen doğduğundan beri kullanıyorum
Cagsel cryingbaby hangi modeli acaba hepsinin uçları mı değişiyor yedek uç satılıyor diye görmüştüm internette
cryingbaby Cagsel uç içinden 2 tane çıktı yada yedek uçta almadım, yine e bebekteki alanlar milkway’in başliklarindan aliyordu, onu almayi duşunuyorum @buiyimi
denizkizim Cagsel henüz denemedim doğum 1 sonra ama çok basit makine zaten bi ucunu çocuğun burnuna koyup diğer ucundan çekiyorsunuz o yüzden çok üzerinde düşünmedim alırken
Emineerd Cagsel en eeen gerekli malzeme otribebe kullanıyoruz ama e bebeğin baby plus burun aspiratörü de çok çok güzel fiyat olarak da uygun ☺️
Geceyegunes Cagsel baby plus kullanıyorum çok memnunum içinden 4 yedek başlık çıkıyor bitince ekstra alabilirsiniz