11 haftalık gebeyim. Normalde evimizde eşim ve ben yaşıyoruz, o içerden yanıma sesli ya da sessiz geldiğinde bile korkardım, evde bı şey düşse bir yerden bı ses gelse, elimde ki bir şeyi düşürecek gibi olsam hemen sıçrayip korkar ve kalp çarpıntısı yaşardım. Şimdi gebeliğimde de devam eden bu durumu kafama takmaya başladım. Üstümde bir korku var, duayı okumayı daim yapıyorum ama bu hal beni çok yoruyor. Bu anı korkularda ki kasılmaları kafaya takıyorum, desteğe ve iyi şeyler duymaya ihtiyacım var, benzer durumları yasayanlar var mı?