dilsinati bence basen eritme pek mümkün gibi değil, benim de basenlerim çıktı normalde hiç yoktu.Gebelikte vücut özellikle yağ depolarmıș anneyi ve bebeği korumak için. Ben günde yarım saat yürüyorum 21.haftamdayım. Doğum bitsin bebek biraz düzene girsin o zaman spor yapabiliriz diye düşünüyorum. Öncesinde spor geçmişiniz varsa onu bilemem tabiki☺️