butterfly_ Merhaba kızlar. E-bebek sitesinden geçen gün alışveriş yaptım.Bir arkadaşım ürünlerin tiftiklendiğini söyledi böyle bir durum yaşayan var mı ? Daha yeni başladım alışverişe ona göre devam edeceğim 😊
Oykuaygun butterfly_ bazı markalar dediği gibi olabilir. Ama hellobabynin ürünleri çok güzel. Henüz kullanmak nasip olması ama yıkadım hiçbir sorun yaşamadım
Kayasbht butterfly_ canım ben 30 derece de ve hassas modunda yıkadım ona rağmen bazı ürünlerinde hafif tiftiklenme olmuştu bir tanesinde de cok saçma ama sökük oldu yani ben bütün kıyafetlerini ordan aldım ama çokta kaliteli diyemem bazı ürünler daha iyiyken bazıları daha kalitesiz gibiydi . Fiyatı uygun ama en azından indirimle aldım ben herşeyi 😃
Jasmineee butterfly_ alırken pamuk oranına mutlaka bak, bir tek hellobaby nın zıbınları beğendim ama düz beyaz olanları yıkadıkça sertleşiyormuş. Ben bir kaç takım aldım sonradan pişman oldum. Lcw ve hm çok daha kaliteli yan yana getirince farkı anlıyorsun