Kizlar merhaba, dun esim pozitif cikti sonra banada test yapildi negatif ciktim. Fakat bugun bende istshsizlik ve ishal basladi bunun disinda bir belirtim yok. Sizin basta negatif olup sonra pozitof olanininz oldu mi 28+5 hamileyim. Normalde ayin 29 unda gebelik takip randevum vardi malesef o da kaldi. Siz nasil atlattiniz ne gibi takviler aldiniz. Dokrorum extra c ve d vitamini kullanin dedi baska bir oneride bulunmadi. Sizin tavsiyeleriniz neler? Birde sarimsi akintilarim artti idrarda yine enfeksiyon mu oldu acaba bilmiyorum🙄🙄🙄