Husraaaa Merhaba 38+4 salı günü sezeryan olacagız ama böyle bi hareketleri yavaslası arada bi yerde toplanıyor arada yer değişiyor ama yavaslası size de oldu mu 38 haftada ?
Oykuaygun Husraaaa 37+3deyim. Arada hareket ettiğini hissediyorum ama daha öncesine göre yavaşladı haraketleri. 2 gün önce de 4-5 saat hiç bir şekilde hissedemedim hatta doktoruma yazdım
pozmen Husraaaa bende 36. Haftadayım benimde 2 gün önceye kadar çok hareketliydi . Şimdi sizinki gibi . İnternetten araştırdım yeri daraldığı için güçlü hareketler beklemeyin yazıyordu. Bende salı günü kontrole gidicem
Fatmatelli Husraaaa bende 38+3 deyim benim bebeğimde hareketleri azaldı yine hareket ama küçük küçük hareket ediyor
1incir Bende bugün tam 37 oldum 2. 3 gündür çok az hissediyorum yeri baya daraldı galiba Ve aşırı sertleşmeler oluyor En acılısı göğsüme yakın yerde toplanması oluyor. Bazende öyle bi aşağı vuruyorki sanki altıma işicem.
Oykuaygun Husraaaa sıkıntı yapma olumlu düşün yerleri daralıyor artık eskisi gibi tepikleyemiyorlar bizi 😁
Husraaaa Fatmatelli evet benimde hayırısyla salı günü doğuma gidebilsek sorunsuz inş yrın kontrolmüz var 🙏🏼🙏🏼