Ben de iki haftadır kullanıyorum benim için mucizevi bir ilaç tek lokma yesem çıkarıyordum bir de tiroit ilacı kullanıyorum o ayrıca mide bulantısı yapıyor ama bu ilaçdan sonra bir kez bile çıkartmadım 10+5 im ama aç karınla içmem imkansız ben hiç aç kalamıyorum gece yatmadan yemek yiyorum üstüne iki tane ertesi gün hiç birşeyim kalmıyor