Lulemom hmmm,, ben 11.hafta bir ozel hastanede 2li test yaptırdım kombine testi dusuk risk ikili test yuksek yaş riski dusuk cikti fakat doktorumu ve hastanede yaptırdığım bir kaç kan testi hatalı çıkınca degstrdim doktorumu gittiğim doktor 1mmden küçük bir kafa olamaz bu testi yırt at dedi kendisi perinatolog kandan gol yemişsin ama burda yaparsan belkide farklı cikacak dedi betadan gol yemişim yani, kendi detaylıca bakti ense burun kemigi 12.haftamdaydik bu bebekte hicbise yok 3 ve 4 istemiycem zaten seni moraller gocertmis dedi detayliya gir dedi sadece simdi detayliyi bekliyorum allahin izniyle,