Nefes34 benimde o haftalards öyle olurdu elim ayağım titriyor soğuk soğuk terliyordum kalp atışım hızlanıyordu biraz daha ayakta kalsam bayilicam gibi oluyorum gözüm falan kararıyor doktor tansiyondan olabilir dedi ama tansiyon sorunum çıkmadı kan tahlili yaptı kan değerlerim düşük çıktı belli başlı vitaminler vermişti onları kullandıkça kendimi ıyi hisseder oldum 27.haftamdayim çok fazla ayakta kaldığım zaman nadirende olsa tekrar yaşıyorum bu durumu. Elinizden geldiği kadar ayakta durmayın tansiyon sorunununuz olabilir yemekleri öğününde yiyin ben dengesiz besleniyordum mide bulantısından doktor o yüzden olmuş olabilir dedi elinizden geldiğince kendinizi yormamaya dikkat edin çok sıcak ve çok soğuğa maruz kalmayın. Doktorunuza danışın bu durumu. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah yavrunuzu🙏❣