HilalAkysn Kızlar merhaba , Sabahtan beri sağ üst karın bölgemde batma gibi bir ağrı var. Uzanıyorum falan ama geçmedi 32+2 haftalığız. Normal mi sizce ??
edabazin HilalAkysn Canim ben bi kadın doğum doktorunu ara derim Allah korusun erken doğum belirtisi falan olabilir
Busra3509 HilalAkysn aynısı solda karnımın ustunde Batıyor resmen bıcak var gibi anlamadm bi trlü 33 haftaym bende
Busra3509 HilalAkysn acaba diyorum biyerini falan mı dayadı naptı Cok batıyor bnmdeeee Bıcak var gibi
HilalAkysn @edabazin dr numarası malesef yok acile mi gitsem diyorum ama hareketleri falanda iyi 😕 bilemedim 🤷🏻♀️
HilalAkysn @Busra3509 bende üzerine mi uyudum naptım diyorum kendi kendime nefesimi bile zorluyor o derece batıyor benimde 😔