Kızlar bir kaç gün önce göbek deliğimin kızardığını fark ettim sadece iç tarafını ama sonra biraz vakit geçince kızarıklık gitti endişelenmedim ertesi gün tekrar kızarmış şekilde gördüm ama bu sefer içinde bişey vardı ve içinin kenarları kabuk bağlamış gibiydi kaynanamla görümceme gösterdim baya endişelendiler sallama çay koyduk içindeki şeyi temizledik aşırı derecede kötü kokuyodu çayı koyunca acımaya da başladı ama dün kızarıklık azalmıştı sizinde başınıza geldi mi neye delalet bu