MerveDurr Normal zamanda da akıntm olurdu benm smdi 35 haftalık olucam basından beri var dinir bozucu 🥴 ve bazen hapşururken az bişey idrar bile kaçırıyorm o daha sinir bozucu
090714 Isra38 bende de var beyaz veya seffaf akıntı zorlandığım zaman iş yaptıgım zaman daha cok oluyor gibi geliyor bana
bebyjsf Isra38 kaşıntı sari akinti ve yanma varsa mantar olabilir bende oldu hamilelgimin basindan beri doktor fitil verdi ama kurtulamadim..Ama normal akinti hamilelikde cok goruluyor dedigim gibi kaşıntı yoksa sorun da yok
Urasmoms Isra38 bende 35 haftalık hamileyim bende de başından beri var son zamanlar da hatta daha da çoğalıyor