34 haftalık hamileyim 19 aylık bir oğlum var başından beri emzirdim ve doğum sonrasında ikisini beraber emzireceğim. İlk trimester da düşük son trimester de erken doğum riskiniz olmazsa emzirmeye devam edebilirsiniz. Zehirler sözlerini söyleyenleri anlamak mümkün değil rabbimin verdiği bir mucize anne sütü nasıl olsun da zehirlesin bebeği 🤦♀️ Hamileliğin bir dönemin de süt hormonlar dolayısıyla kolostruma dönüyor ve emzirdiğiniz çocukta bağırsak temizliğine sebep olarak ishal oluyor bebeğiniz, bu İshal 1-2 hafta içerisinde kendiliğinden geçiyor yani öyle zehirleme gibi bir şey yok bebeğiniz daha çok küçük ona bu fırsatı verin ve emzirmeye devam edin hem de iki kez kolostrum almış olacak hele ki şu virüs döneminde Çelik gibi bir bağışıklığa sahip olacaktır Allah’ın izniyle kolaylıklar diliyorum size 😊☺️ Facedokda @emzirmeyardımı ve @emzirmeakademesi gruplarına üye olup tandem yapan annelerin tecrübelerini ve daha bir çok bilgili okuyabilirsiniz