Nesli01
20. Haftamda detaylı ultrasonda öğrendim. İnternette yüzlerce şey okuyup, depresyona girdim. (Hiç kimse pozitif hikayesini yazmıyor.)
doktorum progestan fitil ve proluton iğne verdi. Onun dışında hayatıma devam ettim. Bu arada ev taşıdım, kilometrelerce yol yaptım, temizlik yaptım vb.. şu an 36. Haftadayım ilacı iğneyi bıraktım, doktor hopla zıpla doğurabilirsin artık diyo ☺️
Kısacası doktorunu dinle, internetteki felaket yazılarını okuma..