duygu0693 canim o mide yanması bende de çok fazla oluyor doktorum sagolsun rennie diye şurup yazdı onu kullanıyorum biraz rahatlatıyor gibi ama sonra yine aynı nafile yani yok ben şurup kullanmam dersende bol bol ballı süt iç leblebi muz falan ye iyi gelir canim 💋