RukiyeBurak2018 ayzurz35 12 ila 14 de degisiyor ama en iyisi 12de olan biz nasip olirsa sali gunu gidecegiz 12.3 gunluk olacagiz oglumdada 12.haftada yapmisti dr
gunesveguney ayzurz35 11+2 de kontrole gittim canım doktor ikili taramayı 12. Haftada istedi 12+2 de falan gidicem ben
Ozge20ulu ayzurz35 inşallah benimki göstermişti ağlamıştım🤪 çikolata ye🥰ama muaniye girmeden ye bekleme oluyor illaki o kısmı iyi ayarlamak lazım😍
MEAsya ayzurz35 evet cnm cinsiyette 12+5 gittigimde kız olduğu nu öğrendim 24+4 kız yanilmadi doktorum
Ozge20ulu ayzurz35 5 doktora daha gittim hepsi kız dedi bide söylemiyorum kız olduğunu bilerek ne diycek diye🥰doğrudur insallah 33 haftadayim erkek gelirse şok🤪evde pembe kıyafetleri giydiririm artık🥰
Zynpksmrekz İlk gebeliğimde 12. Haftada yapıldı. Bu sefer bayrama denk geldiği için 13. Haftada yapılacak.