Ozel bir uni hastanesinde radyoloji teknikeriyim.
Suan hicbir kamuda hamileler calismiyor. Yonetime soyledik aşıda onceligimiz oldugu halde hamilelik yuzunden olamadik.
Fakat bize dedikleri kamudakiler icin gecerli sizin icin degil.
Bizim hamileligimiz hamilelikten sayilmiyormus cok acı ! Kamudakiler hamile biz degilmisiz gibi cok uzuluyorum
Cogu personel covid oldu korkuyorum artik insan gibi yasaklar gelsin !