Merhaba kızlar ben 37+5 haftalık hamileyim yaklaşık 1 aydır ishal durumu yaşıyorum ne yediysem geçmiyor çok sıkıldım bu durumdan aynı şekilde gebelikte ishal yaşayan varmı doğumum yaklaştı oyğzden biran önce geçmesini istiyorum ne yapmalıyım sizce varmı bir tavsiyeniz