Arkadaşlar 33 haftalık gebeyim bu gün bebeğim fazla hareket etmedi akşama doğru hareketlerini hissettim bir de rahmime çok basınç uyguluyor ağrı yapıyor. Sizler de nasıl olması gereken hareketler nasıl olmalı? Haftanın ilerlemesi de hareketleri etkiliyor diye duydum