Rabia_solmaz Merhaba hanımlar 31+6 haftaligim ve bugün farkettim ki gögusumden sarımtirak gibi penyemi islatcak kadar akıntı olduğunu ve sıktığımda da yine yine su gibi bişey aktığını gördüm yaşayan var mı 😏
Ozge0634 Rabia_solmaz benim de 16. Haftadan itibaren gelemeye başlamıştı ara ara devam etti o şekilde dizinde gene gelmeye devam eder
Ozlem23 Rabia_solmaz sıkma onu demişti bana doktorum doğumu tetikleyebilir benimde arada oluyo özellikle sancım olduğu zamanlarda
Beyzan Rabia_solmaz bu şekilde devam eder siz sıkmayın öyle kalsın işte o sarımtrak sıvı kolostrum 🙂 bebeğiniz için bir damlası bile mucize olan sıvı. Sonra bebek emdikçe asıl süt gelecek o beyaz renkte.
Tugcegkn Bende de 26. Haftamadan itibaren gelmeye başladı bazen çok akıntı oluyor bazen duruyor. Doktoruma danıştım sütümün gelmeye başladığını bunun iyi birşey olduğunu söyledi ☺️