Benim eşim agır atlatmıştı ateş genelde hastalıgın birinci belirtisi olduğu için evde düşürdük duş, sirkeli su vs. Öksürmekten solunum sıkıntısı çekmişti son günlere doğru ambulans çağırdık hastaneye götürdüler serum bagladılar vitamin içerikliydi sanırım sarı serumlar vardır ya genelde acillerde takılanlardan